´Stjärnorna i Psykbunkern del 10

Idag publicerar jag dagens avsnitt tidigare än vanligt. Vanligtvis brukar jag göra det på kvällen, men nu är jag uppe och vi ska snart bege oss ut till Gotlandsfärjan, så jag passar på nu.
Del 10 av 25, fortsättningen från igår, Du & jag plug in-döden:


Det här avsnittet gillade jag. Jag tyckte det var kul att höra om tvångstanken Sami pratar om, efterssom jag själv känner folk som har sånna där "siffer tvångstankar" och MÅSTE höja volymen till exakt 20 osv.. Sånna tvångstankar har inte jag, men jag tror att skulle jag också syssla med plug in så skulle jag nog också ha det..

Kommentarer
Postat av: V

sv: Yes, gillar dem alla minsann ;) Oh, vad roligt att du tycker det!

2008-07-16 @ 19:15:32
URL: http://psalmijanuari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0