´Sortering

Så örrni, nu har jag ändrat lite bland kategorierna, jag har fixat alla citatsvaren i en egen kategori, så att ni kan kolla in citatkategorin och gissa för er själva om ni har tråkigt, och sen klicka er in på facit.
Sen så har jag gett Stjärnorna i Psykbunkern en egen kategori, så att ni slipper gå igenom skogen för att hitta bären, nu kan ni gå vid vägkanten! Det jag menar är att klickade man på kategorin "Kent" så var det fullt av Stjärnorna i Psykbunkern, så man hittade knappt inläggen som faktiskt innehöll andra saker om kent..


Hoppas att det blev bättre nu, och kom ihåg att komma med kritik, god som dålig, om bloggen ! =)


Kommentarer
Postat av: Lisa

det är coolt att du döpt bloggen såhär, freakindoktorer för jag har funderat över just dom textraderna: vi red på malmö city enmåndamorgon: femton bilar och femton rastlösa truckchaufförer freakin doktorer, tjugofem konstaplar i gathörnen..." dom orden har kvalificerat sig till de bästa bland håkans nedskrivna och sjungna ord...



jo var var vi? härligt dehär: "...elvispojkarna som slänger upp påskliljorna, andra långgatanflickorna med hjärtat av på mitten när jag går runt här i feber nere vid kanalerna och en dag e jag glömd här... kom igen leena..."



patetiskt, jävligt bra ordval! jo, för det finns så mycket, så fruktansbetvingande mycket som ska fram oxå, nog inte istället men OXÅ, du satsar på nåt skitbra, jag stödjer dig! :)



testa mig, dra en annan textrad...

2008-07-19 @ 16:28:26
URL: http://www.atmosfaren.blogspot.com
Postat av: Maria

Svar: Nej, jag var ju inte det, tyvärr. Men jag såg det på tv, sjukt bra som sagt :D

2008-07-19 @ 16:35:20
URL: http://lasselindh.bloggspace.se
Postat av: Maria

Svar: Hehe, okej :) Lustigt det där med att kameror inte vill fungera vid viktiga tillfällen. så brukar det vara för mig med xD

2008-07-19 @ 17:11:44
URL: http://lasselindh.bloggspace.se
Postat av: Maria

Svar: haha, precis!

2008-07-19 @ 18:07:21
URL: http://lasselindh.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0