´Rhapsody in Rock

Så, ikväll har vi varit på Rhapsody in Rock, dom var ju endå i Storstaden på bekvämt avstånd.
 Själva grejen tog fem timmar, men det känndes inte alls så lång tid!
Jag älskar musik, även om dom inte spelar den musiken jag lyssnar på, så är känslan av att hjärtat helt ändrar takt, och sedan bultar hårt i takt med basen, när man känner varenda trumslag i bröstkorgen och fiolerna, blåsinstrumenten och pianot ger en gåshud, helt underbar!

Robert Wells drog en del sköna skämt, och vi blev ju självklart underhållna av en komiker också!

Så, ikväll har min kropp levt efter musikens tempo och takter, imorgon sitter jag i en bil till cherry hill, fyra timmars resa ungefär, och jag har med mig internet, så jag kommer uppdatera alla dagarna som jag är borta nu!


Kommentarer
Postat av: kristin

svar: ja, det var jättekul :) vi badade och solade varenda dag , så härligt !

okej :) mysigt.

2008-07-06 @ 11:02:51
URL: http://fkj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0