´Rätt svar

Så, nu är jag hemma, har myst lite med familjen samt fått ett rejält utbrott på min pappa som är så jävla korkad så det är inte sant, att vi alltid hamnar i sånna här situationer, fattar han aldrig att han kanske BORDE försöka tänka lite ?
Aja, mer om det ska vi inte gå in på, nu ska ni istället få reda på det rätta svaret..

Vems citat var det?

Jo, det var såklart Håkan Hellströms citat !

En bra gissning gjorde Anna som kom på det rätta svaret ! Grattis ;)

Nu ska jag och min huvudvärk sitta och lyssna på musik efterssom det är det enda som kan få mig på bättre humör, och även dom enda rösterna som är värda att ägna tid åt och lyssna på.

Kommentarer
Postat av: anna

Låter jobbigt det med din pappa :/



Svar: Ja, men jag satt faktiskt och läste igenom massa håkan intervjuer för någon natt sedan så jag hade det i minnet. Sen så har han sagt att han gillar Taube flera gånger :p



Okej :) Jag måste också köpa skivor någon dag, jag hatar att jag bor mitt ute i ingenstans. Man måste alltid köpa allt man vill/behöver på en gång :(



Förresten jag måste bara fråga en sak (a) Namnet på din blogg har du fått från en håkan låt va, eller kom du på det bara sådär? Jag kom att tänka på dett innan idag när jag lyssnade på håkan..

2008-07-05 @ 01:44:18
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/
Postat av: evelin

ha en bra dag.

2008-07-05 @ 11:40:14
URL: http://evelincelik.blogg.se/
Postat av: matilda

kolla in min blogg o svara på frågan i inlägget! vågar du stå emot dem?

2008-07-05 @ 12:41:34
URL: http://enidrottandeflicka.blogg.se/
Postat av: anna

Svar: Ja, jag förstår det :(



Ja precis!



Tack för tipset :D Jag kollade där nyss och jag hittade en notbok med alla hans låtar från tre av skivorna och jag visste inte ens att det fanns någon sån :O :) Och den boken fanns också där, så det blir nog en beställning :)



Ja, mycket bra låt förövrigt :)

2008-07-05 @ 13:18:04
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0