´Du skär

Här om dagen så skrev jag ju om två av mina absoluta favoritmusikvideos, och nu tänkte jag visa er ännu en av mina favoriter:

Lasse Lindh - Du skär

Låten i sig är underbar, jag älskar den, och det är en av de låtar som inte allt för sällan sitter på min hjärna och snurrar som i en karusell, för att sedan reta sjungnerverna och det är försent, man går och nynnar, småsjunger eller kanske rent utav fyller ett tomt hus med den falska sången, av mig då, Lasses röst har inte en svacka..
Och det var bara låten, själva videon är ju grymt söt!

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh, jag älskar den låten, och videon! :'D

2008-07-16 @ 13:11:33
URL: http://worstcasescenario.bloggspace.se
Postat av: Miaa (svar)

Du skär, skär som laser och jag, har inget vettigt förslag...<3

Vet du? Min snälla vän har sagt till mei att Timo kommer till stockholm TVÅ gånger till innan detta år är slut:D Såklart så ska jag och hon vara på plats. Det betyder alltså att jag får se honom fyra gånger sammanlagt.:D VÄldigt lycklig!

Btw, Lasse Lindh ägde på Peace and Love. Minst lika mkt som Timo<3

2008-07-17 @ 21:54:04
URL: http://aemms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0