´Tidningsinvasion!

Nu är det rätt hett på tidningssidan! Jag sprang förbi affischer om tidnigen "Chili" i skolan och där var ingen mindre än Timo Räisänen! Jag gick och hämtade tidningen, såklart.

Den är grymt snygg! Väldigt grymma bilder, och det är hela sex sidor!

Låter det härligt? Inte nog med det så finns det en intervju med Anna ternheim med i tidningen!

Och som att det inte vore nog, så är det en gratistidning! Den delas ut på Gymnasieskolor, JC och vissa café.
Sen så släpps nya Okej tidningen imorgon! Även där så kan man läsa om Timo!
Okej har Cover-testat honom, och en affisch på Timo får man med också!

Tidningen kostar 32:50 (om jag minns rätt) och finns i mataffärer, pressbyrån osv.

Det nya Sonic-numret släpptes för någon dag sedan, det är det sista numret för iår, och det är ett "årsbästaspecial" där ett antal artister sätter sig ner och diskuterar vad som gjorde 2008 så bra. Läs mer om det här.


..och snart hoppas vi på ännu en rolig tidning, mer info om det kommer senare!

Är det någon som tänker hämta/köpa någon av de här tidningarna?

Kommentarer
Postat av: natta

svja,vi fick intyget:)vad jobbigt, gamla gubbar kan gå o hänga sig i en julgran vettja!

tack för hjälpen, får trixa lite imorn!:)

natti o kram:)

2008-12-04 @ 00:13:57
URL: http://nathaliesaviluoto.blogg.se/
Postat av: nicolina

chili brukar jag knåpa åt mig såfort jag får tag i den. :) när håkan släptte sitt senaste album va han med i den, va egentligen först då jag fick upp ögonen för den lite :)

2008-12-04 @ 09:51:46
URL: http://dimmigadagar.wordpress.com
Postat av: Isabelle

Men hallå.! Timobilderna i Chili var ju inte alls bra :(

ser ut som han har för stora kläder på sig! Och den där när man ser hela honom.. asså slagskuggan gör så det ser ut som han har jättestora ben! haha jag är inte petig? (a)

men många av bilderna var ju jätesöta :>

2008-12-04 @ 20:25:03
Postat av: Natalie

Svar till Isabelle:

Jo men jag tyckte att dom var söta, han var fin ju! :) Hahaha äsch! Kul när man lägger märke till sånt! Huvudsaken är ju att det är Timo i en gratistidning! Haha ;)

2008-12-05 @ 00:50:55
URL: http://freakindoktorer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0