´Röstaröstarösta

Okej, nu är det röstningstider för fullt! Innan jag åker iväg en sväng så tänkte jag påminna er om att rösta på:

P3 guld - Galan sänds den 17e januari på SVT 1 och i radio. Det är jättelätt att rösta, svåraste är att välja!

Rockbjörnen - Galan är den 22e januari, är osäker på om den går på TV eller inte, men den går att se iaf! Jättelätt att rösta, man kan även lyssna på låtarna.

Grammis - Galan sänds den sjunde januari på TV4. Lite krångligare röstsystem, men kom igen!

Sen så är det ju dags att rösta på Tracks också! Rösta här.  (med tanke på hur fin listan är idag så kan jag nog inte låta bli ett inlägg om det senare ikväll).

Ni kommer få ett inlägg om vad som händer på galorna någon dag då jag har tid, ha hade bra sålänge, kommentarerna svarar jag på senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0