´Lasse hälsar god jul!

Lasse Lindh ger oss julklappar iår, redan idag kom två stycken upp, lagom till min födelsedag, kan en födelsedag sluta bättre undrar jag?

Det är två låtar, en helt ny som heter Tänk om det aldrig går över, och låten som han skrev till Antons pojkvän Jens, i musikhjälpen, den heter När vi släcker.

Han meddelar också att om ni kikar in på hans sida under julafton så kanske det finns fler julklappar!

Klicka här för att ladda hem de två låtarna, gratis och lagligt!
Ni laddar ner genom att högerklicka på låttexten och sedan klickar ni på "spara mål som...".

Imorgon kanske jag hinner slänga in ett inlägg! Om inte så får jag väl säga nu, de sista fyra minutrarna som jag har kvar på min födelsedag, att ni får ha en jättefin julafton! Hoppas att ni slipper undan det jobbiga som julafton ibland kan föra med sig. Och tack för alla fina grattiskommentarer, jag har tyvärr inte hunnit svara på de än..

Många kramar, Natalie.

Kommentarer
Postat av: johanna

God Jul! :)

2008-12-24 @ 02:09:05
URL: http://jossehannaa.blogg.se/
Postat av: Moa

ÅH :D du är min hjälte. lasse med. tack! och god jul :)

2008-12-24 @ 09:53:30
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0