´Körslaget

Missade ni körslaget ikväll?
Ingen fara, imorgon klockan 11:30 sänds reprisen på TV4.
Imorgon är det även ett nytt avsnitt, det är klockan 20:00 på TV4.

Och för er som undrar varför jag snackar om det, så är det för att Timo Räisänen är med och är körledare för Göteborg.
I dagens avsnitt körde de en Kentlåt, fintfint!


Sen, för er som undrar vad som har hänt med bloggen, jag är rätt slutkörd efter en hel del firande av jul och födelsedag med olika delar av släkterna och allt vad det nu är! Firade den femte gången idag, hua!

Sen någon gång då jag har orken att sitta framför datorn lite längre tid så ska ni få ett finare inlägg!

Kommentarer tar jag också en annan dag, tyvärr!

Kommentarer
Postat av: maria

shit, femte gången, då förstår jag att du är slutkörd. haha.. <3

2008-12-27 @ 14:29:31
URL: http://lukeskywalkertonight.blogspot.com
Postat av: S as in Sofia

TIMO + KENT = SANT!

har du sett det nu?

jag hejar på Timo massor nu! :)

2008-12-27 @ 20:33:02
URL: http://sasinsofia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0