´Att ladda upp

Under tiden som jag packar inför en fullbokad helg så tänkte jag ladda upp med musik från de artister jag kommer se i helgen. Självklart delar jag med mig mina uppladdningslåtar, artist för artis, med er!

1. Lasse Lindh.
Killen bjuder på två spelningar, två dagar i rad. Tröttnar man inte? Aldrig! Dessutom så är det två olika spelningar, en med bandet, en akustisk. Att välja en låt att ladda upp med här är svårt. Jag skulle kunna ta Jag klarar mig aldrig ensam, en låt som får mitt hjärta att slå så hårt så att kläderna nästan spricker. Efterssom att jag vill behålla mina kläder så tar jag inte den, utan väljer en låt som jag istället inte kan sitta still av, och det är ju positivt om man vill packa!


Lasse Lindh - En högerkrok och riktigt blod

2. Kristoffer Hedberg.
Han är med på spelningen i Härnösand på lördag. Jag har bara sett honom en gång live tidigare, det var i Stockholm den 4/11, han var underhållande, och man tröttnade absolut inte! Nu får han ännu en chans att visa mig vad han går för, och hur peppar man inför det? Jag skulle kunna ta Jag faller in i dig, men den låten är väl inte sådär fullt peppande, så ni får den här istället:

Kristoffer Hedberg - Ikväll är vi rebeller.

3. Timo Räisänen.
Ja, det var två veckor sen sist, och nu är det dags igen! På söndag så kommer han vara med på Oh no, it's Christmas. Det kommer nog bli great! Vilken låt peppar mest då? Hmm..

Timo Räisänen - Don't let the devil ruin it all

4. Markus Krunegård.
Lite jobbigt är det att erkänna att det blir debuten för mig på söndag. Men kan det gå fel? Det tror jag sällan. Markus har en grymt skön röst, gör asbra musik både som soloartist och med Laakso, och han är dessutom söt! Uppladdningslåten är i det här fallet självklart, kanske är det årets låt.

Markus Krunegård - Jag är en vampyr

5. Hello Saferide.
Ännu en debut. Att jag älskar Annika Norlin har ni nog inte missat. Hon gör underbar musik, har väldigt fin röst och är sjukt vacker. Peppningslåten här är rätt svår att välja, men det får bli en låt som jag älskar, som får mig glad och som jag har visat så många gånger förr.

Hello Saferide - My best friend

6. Jonna Lee.
Henne såg jag också för några veckor sedan. Eller, det var på höstlovet. Då spelade hon innan Lasse Lindh, och jag kan erkänna att jag tröttnade lite, det är sånt man gör när man väntar på artisten som kommer efter. Men att hon är grymt bra och har talang, det kan jag inte säga annat om! Hon får visa vad hon går för en gång till, på söndag! Här får ni en riktigt härlig låt!

Jonna Lee - I wrote this song

Ett väldigt långt inlägg, men det kanske funkar endå?
Ni kanske hittar något nytt, eller blir påminda om något gammalt? Ni kanske hittar något lånat, eller till och med nånting blått? Haha nej men hoppas att det var lite intressant i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Angelica

haha jovisst! jag skickar en på posten! ;D



Jo det är rätt så kul, blir ju 18 tidigt :D fast måste vänta på att alla andra ska bli det.. ja det är jag :) du med?



hahaha absolut! Jag är som tanterna i städakuten! du kmr inte känna igen dig! XD



så kul att han har gratis nedladdnign! Slipper man göra det olagligt.. host :p och ja den var riktigt fin :)

2008-12-11 @ 20:40:39
URL: http://angelicabe.blogg.se/
Postat av: lovisa

sv; ne asså.. elr ja.. ehm..

alla nior som vill får var amed i ett luciatåg :D haha. Och alla tar det oseriöst så vi är verkligen säämst! haha ;)

2008-12-11 @ 21:21:35
URL: http://lmlb.blogg.se/
Postat av: Sanna

svar: Gick det bra? :)



men då har ju du fått gjort jättemycket! Så mycket får inte jag gjort på en vecka, haha.



Jo, det gick helt okej tror jag... :)

2008-12-11 @ 21:47:48
URL: http://sannaaborjesson.blogg.se/
Postat av: Malin

Svar; JÄVLIGT lågt, Markus. Jävligt. Jag har gått och försökt nynnat på den hela dagen, men det blir bara fel melodi x> haha.



Plåster på såren = att du lägger in bilder från spelningarna :> hihi.



MAA, bäst musik <3

2008-12-11 @ 21:50:52
URL: http://hallonte.blogg.se/
Postat av: lovisa

sv; hahaha, visst ;) det är nog bäst så. hahaha



Japp jag går i nian hehe ;P

aw, okej (: vårat är INTE fint. haha

2008-12-12 @ 07:23:02
URL: http://lmlb.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag älskar den låten med HS!!! Så jävla klockren! :D

2008-12-12 @ 12:35:05
URL: http://lovemusicandlyrics.blogg.se/
Postat av: natta

älskar alla dem här låtarna, o timo är så söt i den där videon!:D

2008-12-16 @ 15:55:34
URL: http://nathaliesaviluoto.blogg.se/
Postat av: ANNAMELLITA

Lasse Lindh - En högerkrok och riktigt blod, GRYMT bra låt!

2008-12-17 @ 21:49:25
URL: http://annamellita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0