´Stockholmare

Jag har varit borta hela dagen, därav den dåliga uppdateringen.
Påvägen hem så stannade vi och handlade på konsum, jag skulle köpa aftonbladet för att läsa om Broder Daniels konsert som var igår. Nu kan jag också passa på att tipsa er om att köpa aftonbladet idag! Ett helt uppslag var det om bandet. Jag bläddrade några sidor fram och möttes av en bild på Håkan. Då läste jag ju självklart texten som var till!

Över nästan en halv sida fanns den här artikeln.

Hur reagerar ni på det ? Jag själv tycker kanske att det är lite överreklamerat, och sen så tror jag att man ska ta artikeln med en nypa salt, då han alldeles nyligen själv var stockholmare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0