´Stockholm

Jag ska till Stockholm strax! Det är sånna här tillfällen som ni ska lägga till mig på bloggkoll, så slipper ni sitta och uppdatera min blogg flera gånger idag, jag vet själv hur det är. På bloggkoll meddelas ni när det har skett en uppdatering på min blogg! :)

Sålänge jag är där så tycker jag att ni ska kolla in Per Sinding-Larsens blogg, han har skrivit en hel del intressant, och går ni ett par inlägg framåt så kan ni läsa om när han var på Way out West, han såg till exempel Broder Daniels hyllningskonsert, och Håkan Hellström, aja! Läs själva, och glöm inte att skratta litegrann också, det är bra för er!

Kanske ses vi i Stockholm idag?

Kommentarer
Postat av: Sofia

kul :D

2008-08-16 @ 16:15:13
URL: http://viitvaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0