´Sommar i P1

En grej som jag helt har glömt bort att skriva är att Annika Norlin (Säkert!, Hello Saferide) var med i Sommar i P1 fredagen den första Augusti. Jag har gjort en klassiker och gått och tänkt på det hur länge som helst, men när augusti väl står utanför dörren så är det som bortblåst.

Men än är det inte försent att göra det jag alltid tjatar om: Lyssna i efterhand!

"I mitt program ska jag åka tåg upp till min hemstad Östersund. Under tiden ska jag spela världens bästa låtar och prata om hur det är första gången man förstår musik." - Annika Norlin

Lyssna i efterhand här.

Kommentarer
Postat av: S

Nu är jag hemma igen!

Nu kan jag skriva hur långa kommentarer som helst igen haha!!

P3 är helt klart den bästa kanalen alla kategorier, där finns bara massor av bra musik och intervjuer, me love helt enkelt!

2008-08-15 @ 15:02:39
URL: http://eyeshot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0