´Lasse i Stockholm

Jag tänkte inte dra ett så jätteavslöjande inlägg här. Men jag tänkte lägga ut lite bilder samt småprata om dagen.
Jag var ju i Stockholm idag, poängen var att se Lasse i Kungsan, men vi hann med en hel del andra roligheter!
Vi var till exempel på Bengans och införskaffade ett par cdskivor vi saknade, för min del blev det faktiskt Lasse Lindh - Pool, och Timo Räisänen - I'm Indian. Jag skäms över att jag köpte pool så sent, fy på mig!

Efter många om och men så var klockan 15:20 och vi satt i mentorstältet där han skulle vara. Vi väntade först i 40 minuter, sen kom dom och sa att vi var tvugna att vänta i 20 minuter till, ingen fara för oss!

Sen började det, Lasse blev intervjuad, jag satt precis brevid honom knä mot knä, och högtalarna ekade så jag hörde knappt ett dugg av det han sa, men jag såg ju honom, hah!

Sen blev det faktiskt en glass med Lasse i solen, och han är världens härligaste person, den mysigaste jag någonsin har träffat tror jag! Nu är inte Lasse som vilken artist som helst för mig, för just han betyder grymt mycket för mig.
Jag berättade för honom varför, en grej som jag endast har berättat för en eller två personer tidigare.
Han blev nog rätt rörd. Jag och Johanna blev rörda. Johanna trodde att alla skulle börja gråta medans jag själv var mest lättad! Jag fick ur mig det hur lätt som helst, och jag som var rädd att det skulle vara klyshigt för honom blev positivt överaskad! Nu tänkte jag visa er några fina bilder från idag!

En grymt söt bild på Lasse! Här var innan intervjun. (jag gillar att jag är med på projektorn bakom, uscha) 

Jag satt precis brevid Lasse, han poseade en hel del i min kamera, men det här var den enda bra!
(ta inte illa upp lasse, men jag gillar dig bättre såhär än som en suddig färgklump, innan du bad mig använda blixt)

Han sitter och pratar med något annat fan sålänge vi står utanför och väntar på honom.

Finlasse pratar fortfarande med andra fans :)

Här är Lasse och min sötkompis Johanna, efter glassen!
Vill ni ha en förklaring på asgarvet johanna gör så är det för att Lasse inte ville stå på trappsteget under henne, för han kände sig så kort, hah!

Här är jag och Lasse! Man behöver inte känna sig kort mot mig!


Det har varit den bästa dagen någonsin, helt klart! Jag tyckte att Lasse hade gjort nog med grejer för mig, men nu kan jag nog aldrig någonsin må dåligt, haha! Tack Johanna för en asbra dag! Och tack lasse för allt!

Kommentarer
Postat av: anna

Det låter som en jättefin dag :)



Svar: Jag har inte haft tid att lyssna på dem än, men jag ska göra det imorgon :) Okej det var väl den dem körde sist på den sista konserten? Jag tror iaf att någon sa det till mig xd



Okej när börjar du? :)

2008-08-16 @ 22:55:28
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/
Postat av: Elin

nämen nej vad fuskigt!

2008-08-17 @ 00:14:32
URL: http://kaos.devote.se
Postat av: S

oj jag tog det förgivet att det var P3 ;)



Men herregud, hur fick du träffa honom sådär??? =O var det nått ag missade i texten, jag har ju läst och läst!!! fattar om det var bästa dagen någonsin, jag hade inte tackat nej!!

2008-08-17 @ 14:30:07
URL: http://eyeshot.blogg.se/
Postat av: S

åh ja de skulle jag hemskt gärna vilja göra!!

[email protected]

2008-08-17 @ 14:58:58
URL: http://eyeshot.blogg.se/
Postat av: nicolina

han är för söt, allas våran lasse..:)

2008-08-17 @ 17:58:05
URL: http://dimmigadagar.wordpress.com
Postat av: malin

okej... kan inte säga annat än att jag är otroligt avis på att du fick träffa lasse, buhu. fusk! :(

2008-08-17 @ 20:51:16
URL: http://basriff.blogg.se/
Postat av: malin

ajdå :( haha, klart jag inte hatar dig för det, är bara otroligt avis och lite bitter för att jag inte kunde ta mig till sthlm då... msn? :)

2008-08-17 @ 21:23:01
URL: http://basriff.blogg.se/
Postat av: Lina

åå lykost vill också träffa honom :(

2008-08-19 @ 21:29:16
URL: http://onsdagstankar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0