´Broder Daniel fastnar på filmduken


Ja, ni läste rätt! Ni har säkert redan hört det, men jag har faktiskt inte hunnit skriva det tidigare, tyvärr!
Men bättre sen än aldrig!

Kristian Bengtsson, Henrik Hellström och Fredrik Wenzel jobbar just nu med filmen, som kommer att bli en dokumentär.
Broder Daniels hyllningskonsert på Way out West förra veckan filmades, och kommer att vara med i filmen.

Dom har under sommaren följt medlemmarna i bandet och klippningsarbetet börjar inom kort.
Förhoppningen är att resultatet ska gå upp på bio.

Dokumentären görs inte för Anders Göthberg (gitarr) gick bort tidigare iår, utan filmteamet gör den för att dom själva gillar BD.

Mer om det kan ni läsa här. Så hörs vi senare!

Kommentarer
Postat av: anna

Jag har faktiskt aldrig hört Broder Daniel :o



Svar: Ja det var rätt intressant faktiskt, alla hade sagt att det var skittrist så jag blev positivt överraskad :)



Okej, alla behöver en paus ibland :p



Okej, jag har några gamla kompisar som bor där och jag ska börja på en skola där nu så jag kommer vara där ofta nu :)

2008-08-15 @ 21:42:50
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/
Postat av: Lisa

har aldrig hört om det! men va fantastiskt! var du på den förlorade spelningen?



du vad hände me vår grej på en midsommarnattsdröm? heh



Lisa

2008-08-16 @ 14:40:19
URL: http://www.atmosfaren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0