´Uppdateringar!

Jag loggade nyss in på bloggkoll och såg att både Lasse Lindh och Annika Norlin har uppdaterat sina bloggar!
Det är väl så det går när det är dåligt väder, ibland önskar man att det var det liite oftare ;)
Här kan ni läsa annikas inlägg om "Min hemstad tour" där hon skriver lite om dom senaste spelningarna och publicerar en bild som jag älskar! Galet är bra!
Här kan ni läsa Lasses inlägg som innehåller en ny lista, han pratar om mobiler, bär, "mys Ernst" och en del andra saker, låter det spännande ? Jag tycker i alla fall det.

Kommentarer
Postat av: Melan

Hejdär :) om du menar hur man lägger till bloggkollsikonen så finns det en jättebra beskrivning på "designadinblogg" som du hittar på toplistan på bloggkoll.se !:) Hoppas det kan vara till hjälp!



och ja, åh . kan du inte ta dig till göteborg så du får gå på wayout då?



Ha en bra kväll hörru:)

2008-08-04 @ 19:13:13
URL: http://melblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0