´Minnen

Dagens låt är den här! Den startade (slumpvis) både gårdagen och den här dagen, när jag satt mig på bussen med ipoden. Och den spelades även i bussen påvägen hem. Jag lyssnade på den i en väldigt jobbig period av mitt liv, och citerade den väldigt, väldigt mycket! Den betyder inte mer för mig än vad alla andra låtar gör (dom betyder iofs väldigt mycket allihopa men) men minnen rusar igenom mitt huvud, och jag får en tung sten vid hjärtat. Även om den tiden är förbi nu.


Håkan Hellström - Kärlek är ett brev skickat tusen gånger

Vad jag bryr mig om är att se dig gråta
för jag har gråtit
och du ringde aldrig..

Kommentarer
Postat av: Sophie

En underbar låt från en underbar person.



sv: exakt. Oh jag älskar den tystnaden som man får. Det lugnet som man kan lägga ner på musiken:)

2008-08-28 @ 21:09:00
URL: http://tohaveandtohold.devote.se
Postat av: S

Åh, jag lyssnar på den låten alldeles för mycket just nu!! Den passar så fint!



Hoppas din dag blir underbar sötnos!

2008-08-30 @ 11:32:53
URL: http://eyeshot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0